اعمال محدودیت های کرونایی برای سفردر تعطیلات عید فطر
نوشته شده توسط : gheirati
 
 

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا: محدودیت های کرونایی برای سفر ها در تعطیلات عید فطر از روز سه شنبه به مدت 5 روز در سراسر کشور اعمال خواهد.

 
 
 
 

در روز پنجشنبه 16/02/1400 طی جلسه ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای مدیریت دقیق و ویژه پیک چهارم کرونا با حضور رئیس جمهور و برخی از وزرای علوم و آموزش و پرورش برگزار کرد، تصویب شد تا کلیه سفر ها در کشور به دلیل تعطیلات عید سعید فطر، از ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در همه رنگ بندی ها ممنوع شده و تمام مسیر های ارتباطی ورودی و خروجی در کشور مسدود شوند.

 
 

همچنین در این جلسه مسئله دیگری که مورد توجه قرار گرفته است، در شهر هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند محدودیت های سختگیرانه ای برای مشاغل گروه های 1 و 2 اعمال خواهد شد. این در حالی است که محدودیت ها در تمام شهر ها افزایش خواهد داشت. در صورتی که پروتکل های بهداشتی در توسط کسب و کار ها رعایت نشود، در شهر های قرمز سه هفته و در شهر های نارنجی دو هفته کلیه مشاغل تعطیل خواهد شد.

 
 

آیا این محدودیت های عید فطر برای سفر های ریلی و هوایی هم اعمال خواهد شد؟

 

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، علیرضا رئیسی در پاسخ به این سوال بیان کرد: خیر، ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی باید در سفر های ریلی و هوایی نیز رعایت شود، محدودیت های اعمال شده برای سفر ها در تعطیلات عید فطر تنها برای خودرو های شخصی است که تصویب شده است از تردد آن ها در همه نقاط کشور جلوگیری شود و در صورت مشاهده تخلف جرائم بسیار سنگینی برای رانندگان اعمال خواهد شد.  

 اعمال محدودیت های کرونایی برای سفردر تعطیلات عید فطر
 
 




:: برچسب‌ها: محدودیت های کرونایی , محدودیت های تردد , عید فطر , ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: